My Girl


Ju Yoo-rin ingilizce, Japonca ve Korece bilen bir turist rehberidir. Babasının yüzünden peşine adamlar takılır onlardan kaçmak isterken Seol Gong Chan'in arabasının önüne çıkar. Seol Gong'un büyükbabası hastadır ve yıllardır görmediği torununu görmek istiyordur. Seol Gong kuzenini aramak için Jeju adasına gelmiştir, büyükbabası daha kötü durumda olunca, Ju Yoo-rin ile kuzenini bulana kadar geçici olarak kuzeni rolünde olması konusunda anlaşma yapar.
Sizde benim gibi romantik türü dramalardan hoşlanıyorsanız kesinlikle kaçırmayın . Tam size göre bir drama aşk ve komedi... Kahramanlar birbirlerine nasıl aşık olacaklar? Aralarına ne gibi engeller çıkacak. İşte size romantik bir drama seyretmeniz için sizi bekliyor. Gerçi tüm romantik türü diziler birbirinin aynı ama yinede kendini seyrettiriyor.

Drama Başlığı: My Girl
Dil: Kore
Alt Yazı: İngilizce
Bölüm Sayısı: 16

Oyuncular:
  • Lee Da-hae ile Ju Yoo-rin
  • Lee Dong-wook ile Seol Gong Chan
  • Lee Jun Ki ile Seo Jeong-woo

7 yorum:

  1. Meraba,paylaşım için çok teşekkürler ama megaupload linklerini yasaklı olduğu için açamıyorum,mirror eklemeniz mümkün müdür?

    YanıtlaSil
  2. http://asyadrama.blogspot.com/2008/02/megauploaddan-dosya-indirme.html

    bu kısımdaki yönergeyi izlersen DNS ayarlarını değiştirip yasaklı sitelere girebilirsin. Alternatif birazdan koyarım. =9 iyi seyirler

    YanıtlaSil
  3. Yarım için çok teşekkürler Luna!Gerçekten çok iyi bir site hazırlamışsınız,bu diziyi uzun zamandır izlemek istiodum,teşekkürler.İnşallah Hana Yori Dango ve Full House gibi başka süper dizileri de buralarda görmek nasip olur,kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  4. Aslında izledim ama tanıtmaya fırsat olmuyor izlememişsen.

    http://www.himura-kaoru.com/hanayoridango.php

    ya da

    http://chinkymovies.blogspot.com/2006/04/index-dramas-movies.html

    buradan bulup izleyebilirsin. Bu seriler zaten My girl ayarında hepside çok güzel serilerdir. İyi seyirler sana

    YanıtlaSil
  5. çOK TEŞEKKÜRLER, GÜZEL BİR DİZİ OLDUĞUNU DUYDUM.
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  6. dns ayarlarını değiştirmeye korkuyorum ama bu diziyide izlemeyi çok istiyorum lütfen yardım edinnnn

    YanıtlaSil
  7. http://www.ezgidizi.com/asyadizi/category/kore-dizileri/my-girl
    bu linkten izleyebilirsin

    YanıtlaSil