A Love to Kill (2005)

Kang Min joo, onun daha genç erkek kardeşi Bok- gu'ya bir erkek kardeşten daha önemliydi. Babaları karışık gangster suçlarından anneleri onları terk etmiştir. Kang Min Bok-gu'ya babalık yapmaya başlar ama oda bir gün kaçar. Bok-gu kız arkadaş ile beraber insanları tehdit ederek para kazanmaya başlarlar fakat Bok-gu bundan rahatsızlık duyar ve tehdit ederek insanların parasını almaktan vazgeçer. Ağabeyi Bok-gu'yu bulur ve beraber konuşurken Kang Min karşı taraftaki elektronik bir ilan tahtasındaki bir haberden dolayı kendini binadan atar. Bok-gu olayın şaşkınlığı içerisinde onu hastaneye kaldırır ve ağabeyinin bitkisel hayata girdiğini öğrenir, buna çok üzülür ayrıca hastane masraflarıda vardır. Ağabeyinin neden intihar ettiğini öğrenmek ister. Eski kız arkadaşı ünlü aktrist Cha Eun-suk'un zengin bir iş adam ile nişanlanmasından dolayı intihar ettiğini öğrenen Bok-gu, Cha Eun-suk'tan intikam almak ister. Cha Eun-suk'un koruması olur. Planı kendine aşık edip Kang Min gibi ızdırap çekmesini istemektedir.
Oldukça güzel bir drama "Bi" bir harika =) bayılıyorum kendisine ama dramanın sonu beni açıkçası üzdü ve hayal kırıklığına uğradım. Ama Bi için seyredilir. Kasvet, dram iç içeyken bir yandan aşk ilginizi çekecektir. Sonunda m.... son diye umuyorsanız yanılıyorsunuz. Seyretmenizi tavsiye ederim sonunu izlemeyin hehe =)
Yönetmen: Kim Kyu Tae
Bölüm Sayısı: 16
Oyuncular:
Bi/ Rain - Kang Bok Ku
Shin Min Ah - Cha Eun Suk
Kim Sa Rang - Han Da Jung
Lee Ki Woo - Kim Joon Sung
Kim Young Jae - Kang Min Joo



5 yorum:

  1. ya ben bu diziyi youtubeda dolanırken gördüm çoQ güzeL bişiye benzio izlemeyi planlıorum . tirkçe dublaj mı bu indirceğimiz şeyler ??

    YanıtlaSil
  2. yaa bu download linklerine tıklayınca yönlendirileceğimiz site engellenmiş başşa nasıl bu diziye ulaşabilirmm :( bi yardım edin yaa

    YanıtlaSil
  3. Bölümleri indirmek için aşağıda verdiğim linkteki ayarları yapın
    http://asyadrama.blogspot.com/2008/02/megauploaddan-dosya-indirme.html
    ......................

    maalesef ingilizce ama alt yazılarını aşağıdaki linkten indirebilirsin. ilk beş bölüm Türkçe =)
    http://www.divxplanet.com/sub/m/16502/I-jukilnomui-sarang.html

    iyi seyirler

    YanıtlaSil
  4. %100 izlemenizi tawsiye ederim. off offf. "winter sonata"dan sonra bu çok iidi yaaaa.
    bittim yaa. diecek bi söz yok. harfleri birleştiremiorum bile =)
    hala etkisindeyim =/
    sırf "rain bi" (1. aşkım olur kendisi =D) için izledim ama deydi.
    Çok manyak yaa.
    Hele son bölümüne öleceksiniz. kesinlikle izlenmeli...
    Gerçekten insan ölünceye dek sewer mi? ='(

    YanıtlaSil
  5. ben diziyi şimdi bitirdim gerçekten izlemeye değer çok etkilendimm bir aşk bu kadar güzel olabilir ama sonu bana biraz anlamsız geldi öle bitmemliydi herşey çözülmüştü çünkü ama rain yine tüm kabiliyetini ve yakışıklılığını sergilemişti... i seyirler

    YanıtlaSil