Goong (Düşlerimin Prensi)

Trt 1'de büyük bir zevkle izlenen Düşlerimin prensi  Park So Hee'nin popüler manhwası (kore mangası) Goong'tan uyarlanmıştır. Shin Chae-kyung (Yoon Eun Hye) tatlı ve şirin bir kızdır. Chae- kyung velihat prens Lee Shin (Joo Ji Hoon) ile aynı okulda okumaktadır. Prensin Min Hyo-ri'e evlenme teklifi ettiğini duyar ve Min Hyo-ri bu teklifi rededer. Aynı zamanda ana kraliçe prensin evlenmesini istemektedir, ölen kralın arkadaşına vermiş olduğu sözün tutulması için emir verir. Kralın arkadaşına vermiş olduğu yüzüğü eğer evlenmek istiyorsaana kraliçeye getirmesi gerekmektedir. Bu talihli kız Shin Chae-kyung'tur. Ailesine icra gelmemesi için yüzüğü ana kraliçeye götürür ve düğün hazırlıkları başlar.

Bunun gibi romantik dizi ve filmleri kaçırmak istemiyorsanız. Ya da Trt1'in yayınlamasını beklemek istemezseniz blogumuzu takip etmeyi unutmayın. Goong gibi muhteşem dizilerden mahrum kalmayın =)

Bu 24 bölümlük diziyi indirmek isterseniz Download-1 ve Download-2 adresleirni kullanabilirsiniz. Türkçe alt yazılara ulaşmak için de Alt Yazı linkini kullanın. İyi seyirler =)
Ana Oyuncular
Yoon Eun Hye
Joo Ji Hoon
Kim Jeong Hoon
Sung Ji Hyo
Yapım Yılı: 2006
Türü : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 24

11 yorum:

  1. bu diziye bayılıyorum çok komik ayrıca romantik o iki içift beni çok güldürüyor bu dizinin sonsuza kadar devam etmesini çok istiyorum

    YanıtlaSil
  2. ben o filmi çok sewiyorum ama bu gün yokkkkkk:(

    YanıtlaSil
  3. gerçekten diziyi çok beğeniyorum her türlü konu var.bu dizinin sonunu merak ettiğim için indiricem.inş sonunda aşklarını birbirlerşne itiraf ederler veliaht prens ve prenses ve ölünceye dek mutlu yaşarlar:):):)

    YanıtlaSil
  4. Gercekten cok güzel bir dizi oynayanlar ve konusu ilgi cekici. Bende sonunun mutlu bitmesini istiyorum ama hemende bitmesin duyduguma göre 28 bölümmüş sadece

    YanıtlaSil
  5. netten orijinal olarak izledim ingilizce alt yazı vardı az çok anladım gibi.final müthiş olacak.prenses aşkını itiraf edecek yul deliside basın açıklaması yapıp kızı sevdiğini söleyecek.ortalık fena karışacaka.ama bizim aşıklar prensle prenses çok mutlu.finali kaçırmayın...:)

    YanıtlaSil
  6. malesef dizi bitti malesef diyorum çünkü çoook güzel ve komik bi diziydi koreliler dizi işinde oldukça iyiler

    YanıtlaSil
  7. sizi çok seviyorum koeli olmak çok isterdim büyünce koreye gelcem çok istiyorum yun eun hea and joo ji hoon çok yakışıyorlar 2006 da beraberlermiş şimdi ne durum dalar acaba

    YanıtlaSil
  8. bunlar mp4 formatlı mı ?

    YanıtlaSil
  9. sizi o kadar çk sewdm ki hepiniz çk tatlısınız bir gn bnm yaşadığım şehrede gelirsiniz umarım . dizinizn bittiğine çk üzüldm gerçekten. SİZİ SEWİYORUM.

    YanıtlaSil
  10. yaaa biri hala ilgileniyosa burada 12. bölüm yok :(( ekleyebilmisinz???????????

    YanıtlaSil