Yeni Blog Yazarı Aranızda "é"

Ben Melike Taş 13 Ocak 1990 doğımluyum oğlak burcuyum ! ev kızıyım :D bu yıl itibariyle AÖ Türk dili edebiyatı okuyacağım, her zaman edebiyatı sevmişimdir. Örgün eğitimde okuyan Türk Dili öğrencileri umarım kızgınlık oklarınızı bana atmıyorsunuzdur :( Neyse........

Gelelim asıl konuya bu blogu uzun süre önce keşfetmiştim seyredeceğim şeyleri buradan takip ediyordum. Maalesef blog aktifliğini yitirdi. Bende düşündüm ki seyrettiklerimi ya kendi bloguma aktaracam ya da buraya yazacaktım. Blog sahibine bir mail attım bende yazabilir miyim diye. Aradan epey bir zaman geçti bir baktım yazarlık için davet edilmişim =)) sonra kendi blogumu açmak istemedim hazırı varken. Umarım yazılarım sizin için tatminkar ve ilgi çekici olur. Eğer hatam olursa affedin şimdiden sevgiler :D