Choi Daniel'in Sıkıntılı Geçmişi

tvN de yayınlanan Baek Ji Yun’s People Inside adlı talk-show da röportaj yapılan Choi Daniel sıkıntılı geçmişinden bahsetti. "Annemi 5 yaşında kaybettim. Ardından babamın işi iflas etti. Halamın evinde yaşadım, büyük abim ise diğer halamın evinde kalırken babamda başka bir evde kalıyordu. O zamanlar rahat, şanslı ya da mutlu değildim. Sanırım yoksulluğun verdiği hislerdi. Annemin yokluğu oyunculuğumun bir kısmınıda etkiledi. Anne sevgisine dair hiçbir bilgim, hissiyatim olmadı. Good job, good job adlı dramada bir sahnede annesinden azar işitip ağlayan bir çocuğu oynamam gerekiyordu. O sırada Kim Hae Sook'a (anne rolündeki kişi) bu çocuğun neden ağladığını anlayamadığımı sordum. Bana anneni mi kaybettin? Öyleyse sana anneliğin nasıl olduğunu göstereyim sadece beni izle dedi. Ona çok minnettarım. 26 yaşındaki aktör oyunculuk sebebiyle üniversitesini 1 dönemlik durdurmuş. Onun fikrine göre eğer bir insan ne istediğini iyi biliyorsa seçimi bunu üniversitede ya da çalışma alanında ok iyi öğrenmeli. Seçmelerde 100 kere denediğini başarısız olduğunu ayrıca hayali mutlu bir şekilde yaşamak, köpeklerle parkta gülüşmek. (oldukça mütevaziymiş :D )