I Do, I Do Dizisinin Yıldızından İdeal Kadın Tipi

26 yaşındaki aktör Lee Jang Woo kendisiyle yapılan röportajda ideal kadın tipiyle ilgili sorulan soruya "iyi bir aşçı ve iyi aile kızı olması" gerektiğini söyledi. Devamında, "son zamanlarda dizi çekimleri sebebiyle zamanımı hep dışarıda geçiriyorum. Günlük hayatta durağanlığa önem verdiğimi fark ettim. Durağan bir evlilik istiyorum. Evde olmayı seven bir kadın olması gerektiğini düşünüyorum.

Yardımcı oyuncusu olduğu Kim Sun Ah hakkında " Şimdi iyi biliyorum ki o gerçekten iyi bir aktris. onunla çalışan her aktör gerçekten iyi sonuçlar elde ediyor. Bu sadece iyi bir takım işinden kaynaklanmıyor,  oynadığı her dramada çekiciliği ciddi anlamda kendini gösteriyor. Onunla çalışırken partneri olarak samimiyetini hissetim. Bunu da ondan öğrenerek bende partnerime samimiyetimi yansıtmayı ve ona yardım etmeyi istiyorum."