Shinigami no Ballad




Ölüm tanrılarına yani Shinigamilere yardım etmeleri için çocuklar eğitim görmektedir. Bunlardan biri olan Daniel, eğitimini bitirmiş ve korkunç görünen azraillerden birinin yanında çalışmaya başlamıştır. A-100100 kimlik kartına sahip olan beyaz saçlı beyaz elbiseli shinigami, diğer shinigamilerden oldukça farklıdır. Hem dış görünüş açısından hem de düşündükleri ve yaptıklarıyla bir çok kez kuralları çiğnemiştir. Daniel'in efendisi olan shinigami ise A-100100'dür. Daniel, efendisiyle gittikleri görevlerde zamanla ona ayak uydurur ve kendi fikirleri de değişmeye başlar. Daniel ona daha sonraları Momo ismini verir. Böylece artık Momo diye seslenir efendisine. Momo, sıradan bir shinigamiden çok farklı olmasını insanlara yardım ederek gösterir. Canını alacağı insanı bir zaman önceden gelir, görür ve ona öleceğini bildirerek buna hazırlanmasını söyler ve dahası ölecek kişinin tanıdıklarına da yardım eder bir şekilde. Hatta kişiler öldükten sonra bile bu yardımı sürdürür. Bir bakıma kendi görevinin dışında bir görev üstlenir bu şekilde. Bir başka farklı yanı ise ölen kişiler için üzülmesi ve ağlamasıdır... Daniel ise bu süreç içerisinde Momo'dan ilginç şeyler öğrenir.


Not: Mangası ve animesi olan bu serinin live-action serisinde Daniel bir kedi değil insan olarak karşımıza çıkar.


Animesini sevmiştim, live-actionunu da gayet başarılı olmuş bence. Ölüm tanrısısınız ve insanların canlarını alıyorsunuz. Elinizden gelen bir şey yok, çünkü bu sizin göreviniz... Yapabileceğiniz tek şey ise onların son isteklerini yapabilmek veya hiç yoktan tanıdıklarına yardım etmek. Oldukça zor bir şey olmalı =( İlginç hayat hikayeleri izlemek hoşunuza gidiyorsa ve biraz da hüzünlenmek, bu dizi size göre derim. İyi seyirler=)


Yıl: 2007
Bölüm Sayısı: 12
Türü: Dram



Oyuncular:

Hamada Shoko - Momo
Yoshida Riko - Daniel